שר מאה
תגובות: 182
זיך איינגעשריבן אום: דאנערשטאג אקטאבער 17, 2013 3:48 pm
לאקאציע: נישט

אייגענע וועבסייט | למעשה

• ציטיר
  • צו לייגן א דאנק דארפט איר זיין אריינגעלאגט

תגובה דורך אויך מיר »

דיזען געהענגיל איז געווידמעט פאר עצות און הדרכות וויאזוי צו מאכן א וועבסייט למעשה.
נישט אז איך קען זיך אויס אין דעם פעלד, נאר נאכן איבערקוקן פריערדיגע אשכולות אין דעם נושא, און ווי עס ווערט שטארק ארויסגעברעגט אינעם הקדמה אז מ'קען נישט עצה'ן נאר אז מ'שרייבט פונקטליך וואס מ'וויל, עפענעך אנעשכול ווי אנצופרעגן די (איי)וועלט מומחים, און מיר האפן אז די געטרייע וואלונטירן וועלן געבן זייער עדווייס.

נאכאמאל: שרייב ארויס פונקליך וואס דו דארפסט.
דיסקלעמער: פאר ריכטיגע עדווייס איז ראטזאם זיך צו ווענדן פערזענליך צו א מומחה.

כ'ברויך א בלאט ווי קאסטומער זאלן קענען זעהן מיינע פראדוקטן.

כ'האב אסאך מאל ווען קאסטומער רופן זאגן וואס זיי דארפן, אבער פון די אייטעם האב איך פארשידענע סארטן, דערפאר האב איך ליב ווען קאסטומער קומען אראפ זעהן וואס זיי נעמען.
אבער אזוי ווי מענטשן זענען צו פארנומען און מ'האט נישט קיין צייט צו קומען, וויל איך מאכן א בלאט ווי איך וועל קענען ארויפלייגן בילדער פון די פראדוקטן מיט א קליינע דיסקריפשאן, אזוי וועל איך קענען שיקן פארן קאסטומער א לינק פונעם בלאט.

וואס די איז ביליגסטע און גרינגסטע וועג דאס צו מאכן?

נ.ב. כ'האב א קלער צו מאכן א געהעריגע וועבסייט, אבער דאס איז נאכנישט אויף יעצט מכמה טעמים. און יא, דעמאלטס וועלעך זיך ווענדן צו מומחים בעז"ה.
לעצט פארראכטן דורך אויך מיר אום דאנערשטאג יוני 22, 2017 3:43 pm, פארראכטן געווארן 1 מאל.
איי א וועלט!
אוועטאר
יואל שווארטץ
שר האלף
תגובות: 1227
זיך איינגעשריבן אום: דינסטאג יולי 19, 2011 11:17 pm

• ציטיר

תגובה דורך יואל שווארטץ »

https://www.squarespace.com/ קען זיין א גוטע אפציע.
THE KEY TO SUCCESS: is, after all, just a key. You have to make sure that you have the right key, to the right door, to the right success.
אוועטאר
Kosher Travel
שר ארבעת האלפים
תגובות: 4216
זיך איינגעשריבן אום: מיטוואך מארטש 30, 2016 7:40 pm
לאקאציע: Yehupesville
פארבינד זיך:

• ציטיר

תגובה דורך Kosher Travel »

איהר פלאנט אויך צו פארקויפען? ecommerce אדער נאר צו "ווייזן" כמו אן online catalog?
מנין, כשר עסען, כשר האטעלס Worldwide Jewish and Kosher Directory
http://www.KosherTravelInfo.com

~~~~~~~~~~~~~
העלפט מיין חבר פון זיך אונטערברעכן!
אויך מיר
שר מאה

• ציטיר

תגובה דורך אויך מיר »

נאר צו ווייזן
איי א וועלט!
אוועטאר
Kosher Travel
שר ארבעת האלפים
פארבינד זיך:

• ציטיר

OK!

Step 1 you did. You know what you want!

Before anything, trust me on this one. There is going to be a lot of details that you will forget to write down and hate yourself later. So get organized! I for one, keep everything in a spreadsheet. So start by saving everything! Usernames, passwords, customer numbers, etc.

1)

In a nutshell, you will need a “domain name”, then “hosting” and then “the website”.
Go to GoDaddy.com and create an account. Again, make sure to save your username, company name, email provided, etc. Then register a domain name. The domain is your own address on the internet. Example: http://www.ivelt.com belongs to ivelt. Monseyguide.com belongs to me. I “purchased” it. It is like I buy a slice of bread. Later, I can decide if I want to toast it, put some jam on it or even sell it.

You will have options to pay for 1 year, 2 years, 10 years, etc. If you really find a good name, make sure to pay as much as you can for future years. Like this, you don’t lose the name if you forget to pay for the renewal.

Also, in the past, everyone wanted either:
.com for most companies (stands for commercial)
.gov for government webstites
.org for organizations (think, American Red Cross, RCCS, etc).

Now days, more and more extensions are becoming more popular. Especially, that the .com subdomain almost has no more names available. In the past, having a .net or .info was a shame. But these days, they are becoming more acceptable. Don’t pay thousands for a .com. Some of the newer extensions now include .info, .co, .us, and much more.

K… ‘nuf on the domains. For more info, maybe someone should create it’s own thread.

2)

Now, you will need “Hosting”. What is hosting? To answer the question, first let’s ask another one. What is the Internet? Answer, lot’s of computers connected together. So thecnically, you can save your designed website in HTML format (don’t worry if you don’t understand HTML. It stands for Hyper Text Makeup Language, a program used to display content in web browsers) on your own computer. Connect it to the internet and everyone can have access… But… It will be very slow, hackers will break your computer, etc. So how do you put your website on the internet? You order a service from a company that has HUGE computers connected to the internet. So in essence, the are going to “Host” your website on their mega computer. You will pay them a monthly fee (usually paid annually) to rent a little piece of their server. They will give you a little piece of their computer. They will also give you the IP address for that little piece of computer. The IP address is like the virtual address to find your machine. Where should you get the hosting? I suggest “Hostgator”. Why? Very easy to deal with. Order the cheapest plan called “Hatchling”.

3)

Go back to “Go Daddy” and tell them where to point your domain name. Give them the IP address you got from Hostgator. Now, when someone puts in your domain name in their browser, it will be directed to your server on Hostgator.

4)

Go back to “Hostgator”, login to your cPanel and install “Wordpress”. Wordpress is the program you most likely will use for your website. You can also order from Hostgator “Wordpress” only hosting where you will not get a cPanel.

4)

x Once Wordpress is installed, add a plugin called https://woocommerce.com/. This let’s you add products like a catalog. You will first create “Categories” (cookies, candies, cakes). You can then add products (inside cookies, our famous chocolate chip cookie that melts in your mouth).

Wordpress and WooCommerce are both free. But you can buy nice themes to change the look.

There are much more details. I’m asking for all the experts not to bash me… I’m using terms for the person that is just starting out. Example: I know that he hatchling plan does not give you your own server. It is “shared”. But for the sake of simplicity, I’m not going into details.

I think you have here more than enough homework to get started.

~~~~~~~~~~~~~
אוועטאר
פאטאקי08
שר עשרת אלפים
תגובות: 13864
זיך איינגעשריבן אום: דאנערשטאג אוגוסט 09, 2007 1:30 pm
פארבינד זיך:

• ציטיר

תגובה דורך פאטאקי08 »

זייער שיין @Kosher Travel ;l;p-
לענ''ד
שר חמישים
תגובות: 50
זיך איינגעשריבן אום: דינסטאג יוני 06, 2017 2:57 pm

• ציטיר

תגובה דורך לענ''ד »

פארוואס נישט נוצן א פשוטע Weebly?

אויב ס'איז נאר פאר פיקטשערס און איפערמעישן?
אוועטאר
Iphone
שר האלף
תגובות: 1316
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג פעברואר 10, 2013 8:57 pm

• ציטיר

תגובה דורך Iphone »

or wix
אויך מיר
שר מאה

• ציטיר

תגובה דורך אויך מיר »

ר' כשר א גרויסן יישר כח, זייער גוט און קלאר אראפגעלייגט, יעצט האב איך פיהל האומווארק.
כ'בין זיכער אז חוץ מיר וועט דאס העלפן פאר נאך פילע אידן, שכרך הרבה מאד
איי א וועלט!
אוועטאר
בשבילי נברא
שר תשעת אלפים
תגובות: 9223
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג יאנואר 18, 2010 10:53 am

• ציטיר

תגובה דורך בשבילי נברא »

זייער שיין צולייגט די א"ב וואס מ'דארף האבן.

יישר כח!
---
לענ''ד
שר חמישים

• ציטיר

תגובה דורך לענ''ד »

אויך מיר האט געשריבן:ר' כשר א גרויסן יישר כח, זייער גוט און קלאר אראפגעלייגט, יעצט האב איך פיהל האומווארק.
כ'בין זיכער אז חוץ מיר וועט דאס העלפן פאר נאך פילע אידן, שכרך הרבה מאד

same here
אוועטאר
Kosher Travel
שר ארבעת האלפים
פארבינד זיך:

• ציטיר

לענ''ד האט געשריבן:פארוואס נישט נוצן א פשוטע Weebly?

אויב ס'איז נאר פאר פיקטשערס און איפערמעישן?

עס איז אויך א גיטע מהלך.

~~~~~~~~~~~~~
אוועטאר
Kosher Travel
שר ארבעת האלפים
פארבינד זיך:

• ציטיר

Iphone האט געשריבן:or wix

עס איז אויך א מהלך. אבער... ווען מען וויל וואקסן און קענען טוהן פונטקליך וואס מען דארף...

~~~~~~~~~~~~~
לענ''ד
שר חמישים

• ציטיר

תגובה דורך לענ''ד »

Kosher Travel האט געשריבן:
OK!

Before anything, trust me on this one. There is going to be a lot of details that you will forget to write down and hate yourself later. So get organized! I for one, keep everything in a spreadsheet. So start by saving everything! Usernames, passwords, customer numbers, etc.

1)

In a nutshell, you will need a “domain name”, then “hosting” and then “the website”.
Go to GoDaddy.com and create an account. Again, make sure to save your username, company name, email provided, etc. Then register a domain name. The domain is your own address on the internet. Example: http://www.ivelt.com belongs to ivelt. Monseyguide.com belongs to me. I “purchased” it. It is like I buy a slice of bread. Later, I can decide if I want to toast it, put some jam on it or even sell it.

You will have options to pay for 1 year, 2 years, 10 years, etc. If you really find a good name, make sure to pay as much as you can for future years. Like this, you don’t lose the name if you forget to pay for the renewal.

Now days, more and more extensions are becoming more popular. Especially, that the .com subdomain almost has no more names available. In the past, having a .net or .info was a shame. But these days, they are becoming more acceptable. Don’t pay thousands for a .com. Some of the newer extensions now include .info, .co, .us, and much more.

K… ‘nuf on the domains. For more info, maybe someone should create it’s own thread.

2)

Now, you will need “Hosting”. What is hosting? To answer the question, first let’s ask another one. What is the Internet? Answer, lot’s of computers connected together. So thecnically, you can save your designed website in HTML format (don’t worry if you don’t understand HTML. It stands for Hyper Text Makeup Language, a program used to display content in web browsers) on your own computer. Connect it to the internet and everyone can have access… But… It will be very slow, hackers will break your computer, etc. So how do you put your website on the internet? You order a service from a company that has HUGE computers connected to the internet. So in essence, the are going to “Host” your website on their mega computer. You will pay them a monthly fee (usually paid annually) to rent a little piece of their server. They will give you a little piece of their computer. They will also give you the IP address for that little piece of computer. The IP address is like the virtual address to find your machine. Where should you get the hosting? I suggest “Hostgator”. Why? Very easy to deal with. Order the cheapest plan called “Hatchling”.

3)

Go back to “Go Daddy” and tell them where to point your domain name. Give them the IP address you got from Hostgator. Now, when someone puts in your domain name in their browser, it will be directed to your server on Hostgator.

4)

Go back to “Hostgator”, login to your cPanel and install “Wordpress”. Wordpress is the program you most likely will use for your website. You can also order from Hostgator “Wordpress” only hosting where you will not get a cPanel.

4)

x Once Wordpress is installed, add a plugin called https://woocommerce.com/. This let’s you add products like a catalog. You will first create “Categories” (cookies, candies, cakes). You can then add products (inside cookies, our famous chocolate chip cookie that melts in your mouth).

Wordpress and WooCommerce are both free. But you can buy nice themes to change the look.

There are much more details. I’m asking for all the experts not to bash me… I’m using terms for the person that is just starting out. Example: I know that he hatchling plan does not give you your own server. It is “shared”. But for the sake of simplicity, I’m not going into details.

שכח הרב קאשער פאר'ן שעירן דיין עקפיריענס

איך האב א דאמעין אונטער גאגל און איך נוץ עס פאר מיינע אימעילס (וואס איך זיך נישט יעצט טוישן)

איך ארבעט יעצט אויף א סייט, וואס איך דארף אריבער לייגן די דאמעין צו א האסטינג

מיין קשיא איז, צו קען איך לאזן מיין אימעילס אונטער גאגל?

שכח
yankyperl
שר מאה
תגובות: 157
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג דעצעמבער 20, 2015 7:16 pm

• ציטיר

תגובה דורך yankyperl »

לענ''ד האט געשריבן:
OK!

1)

2)

3)

4)

4)

איך האב א דאמעין אונטער גאגל און איך נוץ עס פאר מיינע אימעילס (וואס איך זיך נישט יעצט טוישן)

שכח

you would just point your MX records to gmail
אוועטאר
מתבונן
שר האלף
תגובות: 1037
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג יולי 04, 2011 12:54 pm
לאקאציע: פארמאכט אליינס אין א צימער און זיך מתבונן.

קאוטשינג ביזנעס וועבסייט טעמפלעט

• ציטיר

תגובה דורך מתבונן »

ווייסט איינער צו דער פרייז פאר א וועבסייט פעקעדזש פון דעם קאמפאני https://www.coachingwebsites.com/pricing/ איז אין די נארמאלע רעינזש? איז דאס ביליג? טיייער?
האבן זיי גוטע פיטעשערס?
ווער קען זיך אויס?
אויב טרעפט איר זיך שפירן פארקריפעלט יעדע שני וחמישי צייט מיט כראנישע ווייטאגן (רוקן ווייטאג, מאגן פראבלעמען, ענקזייעטי וכדו') און שוין באזיכט ביי אלע דאקטוירים אן קיין רעזולטאטן, דאן באשטעלט אייער אפוינטמענט צו קענען שפירן ווייטאג-פריי. [email protected]
לענ''ד
שר חמישים

• ציטיר

תגובה דורך לענ''ד »

מתבונן האט געשריבן:ווייסט איינער צו דער פרייז פאר א וועבסייט פעקעדזש פון דעם קאמפאני https://www.coachingwebsites.com/pricing/ איז אין די נארמאלע רעינזש? איז דאס ביליג? טיייער?
האבן זיי גוטע פיטעשערס?
ווער קען זיך אויס?

זיי זענען געמאכט פאר קאוטשינג - זע איך
לענ''ד
שר חמישים

• ציטיר

תגובה דורך לענ''ד »

yankyperl האט געשריבן:
לענ''ד האט געשריבן:
OK!

1)

2)

3)

4)

4)

שכח

you would just point your MX records to gmail

איז מעגליך מיר צוגעבן פונקטליכע אנווייזונגען?

שכח
אוועטאר
מתבונן
שר האלף
תגובות: 1037
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג יולי 04, 2011 12:54 pm
לאקאציע: פארמאכט אליינס אין א צימער און זיך מתבונן.

• ציטיר

תגובה דורך מתבונן »

לענ''ד האט געשריבן:
מתבונן האט געשריבן:ווייסט איינער צו דער פרייז פאר א וועבסייט פעקעדזש פון דעם קאמפאני https://www.coachingwebsites.com/pricing/ איז אין די נארמאלע רעינזש? איז דאס ביליג? טיייער?
האבן זיי גוטע פיטעשערס?
ווער קען זיך אויס?

זיי זענען געמאכט פאר קאוטשינג - זע איך

ריכטיג, דאס זיך איך טאקע. וויל איך נאר וויסן אויב דאס איז א מציאה, אדער איבערגעטריבן.
אויב טרעפט איר זיך שפירן פארקריפעלט יעדע שני וחמישי צייט מיט כראנישע ווייטאגן (רוקן ווייטאג, מאגן פראבלעמען, ענקזייעטי וכדו') און שוין באזיכט ביי אלע דאקטוירים אן קיין רעזולטאטן, דאן באשטעלט אייער אפוינטמענט צו קענען שפירן ווייטאג-פריי. [email protected]
Wow a1
שר ארבעת האלפים
תגובות: 4111
זיך איינגעשריבן אום: דינסטאג יולי 10, 2018 3:38 pm

• ציטיר

תגובה דורך Wow a1 »

איך ווייס איינער וואס מאכט א פערסעל וועפסייד זייער פרפעשנל פאר 3500 ווער עס איז אינטערסרט אין אישי
אוועטאר
א גראם מיט טעם
שר שלשת אלפים
תגובות: 3947
זיך איינגעשריבן אום: דאנערשטאג מאי 23, 2013 8:40 pm
לאקאציע: אויף א שפאציר, פונעם מח צום פאפיר

• ציטיר

תגובה דורך א גראם מיט טעם »

איז shopify עפעס וואס לוינט בכלל צו טוהן אליינס אדער ענדרשער צאלן א מומחה?
אוועטאר
fiena nieas
שר חמשת אלפים
תגובות: 5495
זיך איינגעשריבן אום: זונטאג יאנואר 23, 2011 8:56 am

• ציטיר

תגובה דורך fiena nieas »

א גראם מיט טעם האט געשריבן:איז shopify עפעס וואס לוינט בכלל צו טוהן אליינס אדער ענדרשער צאלן א מומחה?

?
אוועטאר
Kosher Travel
שר ארבעת האלפים
פארבינד זיך:

• ציטיר

Shopify איז גאר שטארק געוואקסן די לעצטע פאר יאהר... זיי זענען direct competition מיט Big Commerce און Magento. אבער פארשטייט זיך אז די בעסטע מעלה איז אז איהר דארפט אייך נישט זיך זארגן פאר די hosting.

בקיצור נמרץ: Shopify ארבייט גאנץ גיט out of the box. עס קומט מיט א געוואלד templates. מען קען דערויף ארבייט צוביסלעך. למשל, צולייגן די logo וכו', צולייגן about us page. מען קען אויך צולייגן אומצלאיגע apps אדער plug in פון 3rd party דעוועלאפערס.

אבער אויב וויל מען גיין גרויס... דאן פארשטייט זיך אז מען דארף א מומחה. איך קען רעקאמאנדירן צוויי וואס איך ווייס אז זיי מאכן א גיטע ארבייט:

http://iconstudiosny.com/

https://www.clickandmarket.com/

~~~~~~~~~~~~~
בנציון יאזעפאוויטש
שר חמש מאות
תגובות: 576
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג נאוועמבער 24, 2014 9:46 am

תכלית

• ציטיר

תגובה דורך בנציון יאזעפאוויטש »

איך האב יעצצט מיין דאמעין אויף גוגל.

איך וויל מאכן א פשוט'ע איקאממערס וועבסייט ווי מ'זאל אויך קענען קויפן די אייטעמס. איך נאר מיך נישט, ס'גייט 'נישט' זיין קיין גרויסע טרעפיק דארט.

מער ווייניגער איז דער עולם דא פאר שאפעפיי. שטימט?

ס'לוינט זיך נישט צו בלייבן אויף גוגעל? דאכט זיך זיי געבן דיר א וועבסייט בחינם אז דו האסט ביי די דאמעין.
אוועטאר
קענדי'ס
שר שלשת אלפים
תגובות: 3375
זיך איינגעשריבן אום: מאנטאג סעפטעמבער 25, 2017 4:44 pm
לאקאציע: שמחות תורה אויפ'ן פארענעשטעס

Re: אייגענע וועבסייט | למעשה

• ציטיר

תגובה דורך קענדי'ס »

וויל איך מאכן א online catalog
נמשל איך פארקויף יוזד קאר אין מיין גראדש אבער איך וויל א וועבסייט ווי מען זאל קענען זעהן מיין אפשענס נישט קויפן דארט נאר קוקן און פילטערן צווישען די אפשענס וואס ס'איז דא
(ס'נישט קארס)
ווי קען מען האבן איינער זאל עס מאכן פאר ביליג
געטרייט אליינס צי גיין אויף WIX נישט געקענט כאפן ווי אזוי איך דארף עס מאכן ער וויל מיר געבען א געהעריגע ביזנעס ecommerce
עני העלפ עפרישי8טעט
שרייב תגובה

צוריק צו “אינטערנעט און אימעיל”