דא וועל איך ארויפלייגן די לעקציע'ס אויף ווארד אין אידיש.
איך בעט זייער שטארק אז מען זאל "נישט" קאמענטירן דא, ווייל איך וויל אז דא זאלן די שיעורים זיין איינס נאך די צווייטע, און מען זאל נישט דארפן דורכמישן אלע בלעטער מיט קאמענטארן אויפצוזוכן ווי דער קומענדיגער שיעור ליגט.
צו קאמענטירן אויף די שיעורים, אדער פאר סיי וועלכע אנדערע קאמענט אנבאלאנגט די שיעורים ביטע שרייבט עס דא.
א גרויסן ייש"כ פאר אייער קאאפאראציע.
אידישע לעקציע'ס - ווארד
די אחראים: זייער נייגעריג,אחראי,thefact
אידישע לעקציע'ס - ווארד
עס וואלט געדארפט זיין א דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
ערשטע לעקציע - אריינפיר
הערות און הגהות ביטע שרייבן דא.
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
אריינפיר
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
אריינפיר
- אטעטשמענטס
-
- Inro - Lesson 1.pdf
- (62.2 KiB) געווארן דאונלאודעד 652 מאל
עס וואלט געדארפט זיין א דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
ערשטע לעקציע - קאפיטל 1
הערות און הגהות ביטע שרייבן דא.
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
אזוי ווי אין איין פייל איז עס געווען צו גרויס, האב איך עס צוטיילט אין צוויי פיילס.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
צוטיילן ווערטער, הייפאנעישאן, צוטיילן שורות, צוטיילן פאראגראפס, צוטיילן סעקשאן'ס,
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
אזוי ווי אין איין פייל איז עס געווען צו גרויס, האב איך עס צוטיילט אין צוויי פיילס.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
צוטיילן ווערטער, הייפאנעישאן, צוטיילן שורות, צוטיילן פאראגראפס, צוטיילן סעקשאן'ס,
עס וואלט געדארפט זיין א דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
ערשטע לעקציע - קאפיטל 2 (ערשטע חלק)
הערות און הגהות ביטע שרייבן דא.
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
אזוי ווי אין איין פייל איז עס געווען צו גרויס, האב איך עס צוטיילט אין דריי פיילס, ואתכם הסליחה.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
קערעקטער סעטינגס 1 - מיני טאלבאר, שארטקאטס, טוישן פאנט, סייז, באלד, איטעליק, סופערסקריפט-סובסקריפט,
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
אזוי ווי אין איין פייל איז עס געווען צו גרויס, האב איך עס צוטיילט אין דריי פיילס, ואתכם הסליחה.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
קערעקטער סעטינגס 1 - מיני טאלבאר, שארטקאטס, טוישן פאנט, סייז, באלד, איטעליק, סופערסקריפט-סובסקריפט,
עס וואלט געדארפט זיין א דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
ערשטע לעקציע - קאפיטל 2 (צווייטע חלק)
הערות און הגהות ביטע שרייבן דא.
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
קערעקטער סעטינגס 2 - אונטערשטרייכן, אויסשטרייכן, קאליר פון די אותיות, וויאזוי צו אויסקלויבן א קאליר, היילייטן,
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
קערעקטער סעטינגס 2 - אונטערשטרייכן, אויסשטרייכן, קאליר פון די אותיות, וויאזוי צו אויסקלויבן א קאליר, היילייטן,
עס וואלט געדארפט זיין א דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
ערשטע לעקציע - קאפיטל 2 (דריטע חלק)
הערות און הגהות ביטע שרייבן דא.
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
אזוי ווי אין איין פייל איז עס געווען צו גרויס, האב איך עס צוטיילט אין צוויי פיילס.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
קערעקטער סעטינגס 3 - פאנט ווינדאו, די טעקסט עפעקטס אפציעס, סקעילינג, ספעסינג, פאזיציע,
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
אזוי ווי אין איין פייל איז עס געווען צו גרויס, האב איך עס צוטיילט אין צוויי פיילס.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
קערעקטער סעטינגס 3 - פאנט ווינדאו, די טעקסט עפעקטס אפציעס, סקעילינג, ספעסינג, פאזיציע,
עס וואלט געדארפט זיין א דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
ערשטע לעקציע - קאפיטל 3 (ערשטע חלק)
הערות און הגהות ביטע שרייבן דא.
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
פאראגראף סעטינגס 1 - טעקסט אליינמענט, טעקסט דירעקשאן, אינדענטעישאן,
ביטע נישט שרייבן קיין הערות דא וואו איך לייג ארויף די שיעורים.
----------
אינהאלט פון דעם שיעור:
פאראגראף סעטינגס 1 - טעקסט אליינמענט, טעקסט דירעקשאן, אינדענטעישאן,
עס וואלט געדארפט זיין א דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
צו קענען מיט א דרוק מיט א קנעפל צושטימען און מחזק זיין וואס א צווייטער האט געשריבן.
האלט איר דען נישט אזוי?
זיכער יא!
דאן רופט זיך אן דא: אנקעטע: דאנק קנעפל
Re: אידישע לעקציע'ס - ווארד
וואו קען איך מיך לערנען ווארד, אידיש אדער ענגליש, און קורצע און שארפע שיעורים. איך בין נישט ממש קיין בעגינער, אבער איך ווייס נישט וויאזוי צו ארבעטן מיט סטיילס, טעבס, און אודאי נישט מעקראוס (ווייס איך נישט ווי וויכטיג עס איז).
וישתדל ברוב אוהבים, שאין לך אוהב שאין לו מקום, ובמשלי הערב אמרו, אל ימעט בעיניך שונא אחד, ואל ירבו בעיניך אלף אוהבים (מאירי, סנהדרין מ''ה)